עסקים קטנים; ושירותי מחשוב ענן

09/08/2012 23:38

שירותים מהפכניים לעסקים קטנים

השירותים החדשניים שקיבלו עד כה שימוש בעיקר בקרב חברות גדולות ותאגידים בינלאומיים, הולכים ומתרחבים אל עסקים קטנים ובינוניים, תוך שהם מציעים אפשרויות התרחבות והתייעלות בכל רמות הארגון השונות. מי שהתנסה בעבר או בעל עסק עצמאי כיום, יודע את הקושי הקיים בניהול מטלות אדמיניסטרציה בלתי פוסקות, בפיקוח מתמיד על הנעשה באגפי העסק השונים, ניהול משא ומתן עם לקוחות וספקים, ולמעשה, כל בעל עסק 'חי' את פועלו מדי יום ולילה.

 

כדי להקל את התפעול השוטף של העסק, כדי לאפשר לעסק להתמקד בעיקר ולא בתפל, מציעים שירותי מיקור חוץ החדשניים לשאת את הנטל של ניהול פעולות אדמיניסטרציה שונות ביעילות ובמקצועיות. ריכוז כל הפעולות האדמיניסטרטיביות השונות אצל גוף מקצועי חיצוני, יכול לחסוך לעסקים קטנים מאות אלפי שקלים מדי שנה.

 

למעשה, שירותי מיקור חוץ אינם מתמקדים בפעילויות אדמיניסטרטיביות גרידא. העסק זוכה לקבל שירותים במעטפת כוללת הנבנית בהתאם לצרכיו, לגודלו, אופי המוצר/ השירות שהוא מציע ומטרת ההתייעלות. השירותים של מיקור חוץ חוסכים לעסק את הצורך בשכירת שירותיהם של אנשי מקצוע שונים כגון טכנאי מחשבים ומהנדסים, אנשי מכירות ושיווק, מנהלי תפעול ועוד, כאשר את הפעולות כולן ניתן לרכז באמצעות גוף מרוכז ומיומן בפעולות הנ"ל.

 

במקביל, מוצעים לעסק אפשרויות התפתחות והתייעלות תוך זמן קצר, בזכות טכנולוגיות מחשוב ענן חדשניות המציעות לעסק את כל צרכיו היומיומיים הממוחשבים – על גבי שרת מרוחק. אחסון האתר וכל המידע המקבל שימוש יומיומי בחברה מתבצע על גבי שרת מרוחק, ואילו עובדי החברה מקבלים תמיכה מלאה במהלך עבודה על תוכנה לניהול עסק הניתנת גם היא באמצעות טכנולוגיות מחשוב ענן לעסקים קטנים.

 

אם עד היום, נאלצו עובדי החברה להמתין שעות רבות עד להגעתו של טכנאי מקצועי לתיקון התקלה, כאשר בזמן ההמתנה נגרמו אי אילו נזקים אחרים לחברה כולה, הרי שהיום זוכים עובדי החברה בקבלת שירות מיידי, תוך דקות ספורות, תודות למערך שירות אונליין הזמין לחברה כל אימת שתצטרך. אין ספק כי הרפורמות השונות המוצעות לעסקים קטנים יכולות לקחת אותם כמה צעדים קדימה, לשפר התנהלות תוך זמן קצר, לייעל את הפעילות העסקית ולהגדיל רווחים באופן משמעותי.

 

הפעולות השונות ביניהן הטלפונים האינסופיים, פעולות אדמיניסטרציה בלתי פוסקות, ניהול משא ומתן וחיפוש אחר השקעות נכונות, התנהלות יומיומית עם הרשויות, ועוד – כל אלו ואחרים הופכים קלים ופשוטים לביצוע, כאשר הם מתבצעים תוך שיתוף פעולה עם גורם חיצוני מיומן המעניק את מלוא שירותיו לעסק, על צרכיו השונים ועל המטרות המוגדרות מראש. כמו כן סוכנויות כאלו לרוב מספקות קידום באינטרנט ברמה גבוהה מאד.

 

computercloud.webnode.com