יתרונות השרת הוירטואלי

2013-01-07 15:55

 

אחסון אתרים - שרת הוירטואלי

בשנים האחרונות הפך נושא אחסון המידע ואבטחת המידע לרלוונטי ביותר ובעלי חברות ועסקים רבים מנסים למצוא פתרונות יעילים לשיתוף, אחסון ואבטחה של מידע על גבי שרתים. אם עד כה היו בדרך כלל מאחסנים את אתרי החברה ואת המידע שעובר בצינורות החברה על גבי שרתים פנימיים, היום יותר ויותר בעלי חברות עוברים לשימוש בשרת וירטואלי.

יתרונות השרת הוירטואלי בולטים לא רק עבור מי שזקוק לשירות של אחסון אתר אחד או יותר וזקוק לזיכרון רב שלא קיים על שרתים פנימיים בסיסיים, אלא גם למי שמתפעל עובדים שעובדים מהבית וזקוק לייצור תחנות עבודה מרוחקות עבורם, למי שעובד עם אפליקציות רבות ללקוחות או בתוך החברה או אחראי על כמה אתרי אינטרנט שונים ולמי שמתעסק בתחום הפיתוח ורוצה את הנוחות של לבדוק אפליקציות ותוכנות על גבי מספר שרתים במקביל. למידע נוסף על אחסון אתרים לחצו כאן.

 

אז למה דווקא שרת וירטואלי?

בחירת שרת וירטואלי מבוססת על כמה יתרונות מובהקים. הדבר הראשון הוא יעילותו ומהירותו של השרת. בניגוד לשרת שיתופי עליו מאוחסנים אתרים רבים, שרת וירטואלי מאפשר אחסון אתר בצורה מבוקרת יותר, שמאפשרת גם תנועה מהירה יותר באתר.

יתרון נוסף הוא הגיבוי שניתן במסגרת חבילה של שרת וירטואלי. הגיבוי נעשה באופן קבוע ובצורה יעילה מאד. יתרון נוסף ומשמעותי של אחסון על שרת וירטואלי הוא הזיכרון הרב. בניגוד למנגנוני אחסון אתרים באופן שיתופי, בדרך כלל שרת וירטואלי הוא בעל זיכרון גדול יותר וניתן לווסת לפי הצרכים את כמות הזיכרון. לבסוף, יתרון של שרת וירטואלי קשור כמובן גם לנושא של אבטחת מידע, נושא חם ביותר בשנים האחרונות. כשאנחנו מאחסנים אתרים וכל מידע אחר על שרת וירטואלי אנחנו נהנים מאבטחה רבה יותר מאשר על שרת שיתופי שחשוף הרבה יותר לפריצות וגניבות מידע.

 

 

 

 

https://computercloud.webnode.com