סרטי תדמית

09/01/2013 12:07

 

הגורמים המשפיעים על מחיר סרט תדמית לשימוש באינטרנט

ידוע כי שיווק אינו עניין של מה בכך. בדור בו הפרסום מגיע אל הצרכן בכל מקום אפשרי – על אריזות הצריכה למיניהן, באמצעות הפלאפון, בטלוויזיה וברדיו, ברכב ובדרך לעבודה, בעבודה ובמקומות הבילוי – על השיווק להיות חכם ואפקטיבי יותר, שיווק המכיר את הצרכנים ואת צרכיהם, את הדרך בה ניתן להגיע אל הצרכנים השונים ואת אפיקי השיווק הרלוונטיים לכל מוצר, לדעת לבנות מערך שיווקי נכון, ועוד. סרטון תדמית – כשמו כן הוא – הוא מצגת קצרה המתמצתת את כל ערכי המוצר/ החברה לתוך סרטון. למעשה, סרטוני תדמית הינם מסר מרוכז היכול לשאת את החברה להצלחה גדולה או להתעלמות כללית מצד ציבור הצרכנים.

 

בכוחו של סרטון תדמית איכותי לשנות הרגלי צריכה ומחשבות, דעות ותפיסות, רגשות ואמונות שונות – ובעידן בו המסרים מהירים וחייבים לחדור את מעטה התודעה תוך שניות מספר, טרם שהמחשבה תעבור לנושא הבא – החברה המייצרת את סרטוני התדמית צריכה להיות מנוסה ומיומנת, מקצועית וחסרת פשרות.

 

בשל כך, חשוב לבחור חברה מקצועית תחומה, שלא פחות משהיא מנוסה, ניכר כי היא קשובה לצרכי לקוחותיה ועושה את המקסימום על מנת להעניק את היחס הדרוש. לצערנו, לא כל חברה או אדם פרטי יכולים לממן בעצמם סרטוני פרסום בתעריפים גבוהים ואילו מחיר סרט תדמית אינו עולה תמיד בקנה אחד עם ציפיותיו של המפרסם. מקובל בדרך כלל לחשוב שמדובר בהפקה יקרה שעולה לא מעט כסף, אולם האמת היא כי מחיר סרט תדמית משתנה בהתאם להרכב שלו ולמה שהוא מציע, כמו גם לחברה המבצעת אותו ולמוצר המפורסם, ועוד.

 

לפיכך, חשוב לקבל כמה הצעות מחיר טרם שבוחרים בהצעה על מחיר סרט תדמית מסוים, תוך בחינה של ניסיון החברה המבצעת את סרטון התדמית ומה שהיא מציעה במסגרת השירות. כאשר אנו מבקשים למתג את העסק שלנו באמצעות יצירת סרטי תדמית ברמה מסוימת, חשוב לקחת בחשבון נתונים שונים כגון: מחיר סרט תדמית ספציפי בהתייחס לענף אליו משתייכת החברה, מהו קהל היעד ובאילו תנאים או מקומות ישודר סרטון התדמית, ועוד.

 

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את גובה המשאבים המוקצים לצורך יצירת סרטון התדמית ולפיכך לקבל הצעת מחיר סרט תדמית רלוונטית ומתאימה. הליכי הפקת סרטוני תדמית אינם פשוטים, אלא כוללים לא מעט שלבים הכרחיים האחראים על הצלחת הסרטון ועל מידת המקצועיות שתושקע בו. השלבים הראשוניים, לדוגמא, הם שלבי התחקיר, המשפיעים לא מעט על מחיר סרט תדמית ועל האיכות הסופית שלו.

computercloud.webnode.com